کد خبر: ۹۷۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
تعداد بازدید: ۱۶۶
تصاویر تونی کروس و مارکو رویس در پایان بازی رئال مادرید و بروسیا دورتموند در فینال چمپیونزلیگ، توجه رسانه‌ها و هواداران را جلب کرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ با برتری ۲-۰ رئال مادرید مقابل دورتموند، با گل‌های دنی کارواخال و وینیسیوس جونیور به پایان رسید.

در حالی‌که این دورتموندی‌ها بودند که بازی را بهتر آغاز کردند اما در نهایت مطابق معمول بازی‌های چمپیونزلیگ، رئال مادرید بازی را در نیمه دوم در دست گرفت و توانست به پیروزی برسد.

برای هواداران هر دو تیم، این دیدار معنای خاص و بسیار ویژه‌ای داشت. در سمت سفیدپوش، این آخرین بار بود که رئالی‌ها تونی کروس را در لباس تیم‌شان می‌دیدند، چرا که او چند روز پیش اعلام کرد که پس از مسابقات یورو ۲۰۲۴ از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

عکس| احساسی‌ترین صحنه از فینال ومبلی

در طرف زردپوشان هم شاهد آخرین بازی مارکو رویس برای تیم‌شان بودند. آنها که امیدوار بودند رویس دورانش در دورتموند را با کسب چمپیونزلیگ به پایان برساند، در ومبلی با او خداحافظی کردند.

در اولین لحظات پس از پایان بازی، کروس و رویس در کنار یکدیگر دیده شدند که باعث شد هواداران دو تیم احساساتی شوند. آنها ثانیه‌هایی را در کنار یکدیگر گذراندند و پس از در آغوش گرفتن همدیگر، به سمت هم‌تیمی‌های خودشان رفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: